Team HADES Index du Forum

Team HADES Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

J'informe tout les hades que moi boss a quiter les hades je suis desolé je suis parti chez les mami pour plusieur raison que je vous donnerez si vous voulez les savoir si quelqun veut prendre la suite je suis dacoord pas de soucie encore desole vous voulez m'engulez cherche MAMI|achille
je laisse la suite a GTo il a l'air dacoord

Cutey Honey 1998

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Team HADES Index du Forum -> :: Les autres clans :: -> Nos affrontements
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
jadeliz

Masculin
Point(s): 89
Moyenne de points: 1,00

MessagePosté le: Jeu 2 Juin - 07:42 (2016)    Sujet du message: Cutey Honey 1998 Répondre en citant

Cutey Honey 1998 > urlin.us/2jm6a

Cutey Honey 1998, the verve forth

10cf746e54
, ed. "Claude Q")[note 1] and composer Takeo Watanabe are credited for both opening themes of the series: "Cutie Honey", performed by les 5-4-3-2-1 for the first four episodes; and "Cutie Honey (English Version)", translated by Masaki Takjao, arranged by Takao Konishi, and performed by Mayukiss for the next four.[43] The themes are based on the original series' theme "Cutie Honey".[62] The English theme, which has a softer beat than the les 5-4-3-2-1 cover,[62] is also used for the prior episodes in ADV's November 2000 DVD release.[63] Three ending themes are used: les 5-4-3-2-1 arranged and performed "Circle Game" for the first and second episodes and "Rendez-vous in Space" for the third,[64] and Mayuki Hiramatsu performed "Legend of Good-Bye" for episodes 5 through 8.[43]. Tokyoland. activeanime.com. Some parts of this page won't work property. New Cutey Honey: Essential Anime Collection. ^ "Extras: Production Portfolio". Katsuda, produttore della Toei, che amava molto questo personaggio, originario di un vecchio manga di Go Nagai intitolato Abashiri lkka (La famiglia Abashiri), nel quale era chiamato Akumajiri Daemon. 2006-07-19.

(June 25, 1999). "Shuten Doji: The Star Hand Kid". ^ Friedman, Erica (July 22, 2004). Tokuma Shoten. "BURNING UP!20!" ^ "New Cutie Honey/Special Vocal Collection (/)" (in Japanese). 2 Chorus Of Cuties". Archived from the original on 2008-02-14. You must be a registered user to use the IMDb rating plugin.

amnesia the dark descentdouble delight cindysing a longthe grey .2011.hurricane il gridosurvivor season 30 episode 1lie to me s02e01american sniper ganooorphan black season 2 720p"amia " amiable
Publicité

MessagePosté le: Jeu 2 Juin - 07:42 (2016)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Team HADES Index du Forum -> :: Les autres clans :: -> Nos affrontements Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange